svenskaponnyryttare

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

Stallet idag..

Av Selma Filippa - 29 oktober 2012 15:17

Gick helt okej.. Var trött men det funkade. Vädret var ju inte det bästa det blåste och var skit kallt... Jag red ut barbacka och det gick bra! Sen körde morfar hem mig och jag har mest tagit det lugnt och kollat på tv typ :P men fick en kommentar om att jag skulle göra en video men om vad?
- i stallet?
- visar stallet?
- när jag rider?
- 25 saker ni inte viste om mig?
- video där jag pratar bara?
- video om smink?
- haul video?
- vad finns i min väska?
- mitt rum?
Ja några olika förslag kommentera det ni tycker jag ska göra?!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Selma Filippa - 4 november 2012 18:56

Av Selma Filippa - 4 november 2012 18:53

Så sjukt bra!! Och söta!!;)

Av Selma Filippa - 4 november 2012 18:53

Så sjukt bra!! Och söta!!;)

Av Selma Filippa - 3 november 2012 08:56

Japp igår var jag på min första tävling med Myra! Hoppade 50cm och det var andra gången Myra var i ett rid hus...så hon var jätte duktig och knappt brydde sig!! Anna kom runt felfrit och fick rosett. Sen var det min tur och jag kom runt felfritt :D S...

Av Selma Filippa - 30 oktober 2012 18:07

Japp nu var bion slut och vi är påväg hem.! Den var bra inte jätte bra men okej ;) ja när vi kommer hem då är pappa och Hugo hemma, Hugo ska sova hos oss!. Jaa inte så mycket mer att säga!?. ...

Presentation


Hej! Vi heter Selma och Filippa vi är 11 år. Vi är galna i hästar och rider båda två! Hoppas att ni gillar våran ponny blogg och ställer frågor och kommenterar!

Myra!

Myra! Hon är 11år och connemara/russ. Hon är väldigt snäll men gillar inte att stå still i stallet. Hon älskar att springa fort på ängarna och att hoppa! Jag och Myra har inte tävlat tillsammans men kanske ska. Ja det var det om min älskling Myra<3

De lillo!

Delillo! Det är Filippas häst. Han är 6år och en new forest. Han är snäll men gillar inte att hoppa lågt ;). Han gillar både dressyr och hoppnign men en uteritt gör absolut ingenting. Filippa och De lillo har tävlat i pay and jump och dressyr! Det var det om Filippas älskling De lillo<3

Följ bloggen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards